www.ewita.webpark.pl www.ewita.webpark.pl Gatom nieruchomości www.gatom.gratka.pl www.np126p.pl www.eurosoft.pl www.bzp.sklep.pl www.lukasz-biernot.pl |
Fiat Seicento 1.1 samochód Fiat Seicento 1.1 '99, nadwozie obspawane, klatka bezpieczeństwa zgodna z załącznikiem "J" Sparco, siedzenia: Mirco, pasy: 4 punktowe Sabelt, dodatkowe włączniki wentylatora chłodnicy, halogenów, lampki pilota, interkom, siatka na kaski. Silnik 1.1, głowica 8 zaworowa z silnika 1.2 Fiata Punto z ostrzejszymi wałkami, układ dolotowy Węglarski, komputer 1.2 ,płyta pod silnik 3 mm. Skrzynia 6-speed krótka z Fiata Punto, Hamulce tarczowe z przodu: tarcze rowkowane i klocki EBC, z tyłu bębny i zaciski seryjne, hamulec ręczny seryjny. Wydech przelot , kolektor 4-2-1owinięty taśmą termoizolacyjną, jeden tłumik. Amortyzatory Krosno, sprężyny Eibach, stabilizator przedniej osi, regulowana rozpórka kielichów przedniego zawieszenia. Felgi 13', najczęsciej stosowane opony 165/65/R13 , 175/65/R13. Opel Kadett 1.6 samochód Ople Kadett 1.6, klatka bezpieczeństwa zgodna z załącznikiem "J" , siedzenia: Speed - kierowca, Sparco - pilot, pasy: 4 punktowe - kierowca, 4 punktowe - pilot , dodatkowe włączniki wentylatora chłodnicy, halogenów, lampki pilota, interkom, siatka na kaski. Oznaczenie silnika: C16NZ Wałek rozrządu: OHC Poj. silnika (cm3): 1598 KM/rpm: 75/5200 Nm/rpm: 125/3200 Śr. tłoka: 79 Skok tłoka: 81,5 St. kompresji: 9,2 Zasilanie: Multec Skrzynia 5 -biegowa manualna. Hamulce z przodu tarcze i klocki seryjne, z tyłu bębny i szczęki seryjne , hamulec ręczny seryjny z przedłużoną dzwignią. Wydech przelotowy, jeden tłumik. Zawieszenie przednie: kolumny McPherson (amortyzatory monroe) Zawieszenie tylne: belka wleczona (amortyzatory sachs) sprężyny utwardzane Opel Kadett GSi 2.0 Silnik C20XE, poj 1998cm3, 16 zaworów, poprawiony dolot, sterowany systemem Motronic i wspierany przez SMT, moc ok 175km, moment ok 220Nm. Napęd na koła przednie przenoszony za pomocą sportowego spiekowego sprzęgła i 5 biegowej seryjnej skrzyni biegów. Hamulce: przód tarcze Brembo performance i klocki Ferodo DS3000. Tył tarcze i klocki seryjne. Zawieszenie: Amortyzatory Bilstein B6 i seryjne sprężyny. Koła 15cali. Wnętrze. Klatka bezpieczeństwa: dwa zastrzały na głównym pałąku, krzyż na tylnym, krzyże w drzwiach oraz zastrzał, zastrzały do kielichów. Fotele Sparco, pasy szelkowe 3 calowe. System gaśniczy. Duraluminiowa płyta ochronna pod silnikiem. Na nocne OSy elektrownia na maskę. Fiat Seicento 1.1 Samochód Fiat Seicento N0 - klatka zgodna z załącznikiem "J" wykonana przez Kałuża Motorsport, wyspawane nadwozie, fotele kubełkowe Speed, pasy bezpieczeństwa OMP 4pkt 3 calowe, siatka na kaski Silnik : 1,1 mpi , seryjny zgodny z homologacją N0, płyta pod silnikiem 6 mm duraluminium Skrzynia : 6-speed krótka Hamulce : przód tarcze Brembo Max, klocki Ferodo DS. 2000, tył bębny. Wydech : Węglarski Zawieszenie : -asfalt amortyzatory Krosno PZM-1 sprężyny Eibach (-30mm) -szuter/zima amortyzatory Sachs sprężyny Eibach (-30mm) Koła : 13 cali felgi Borbet lub stalówki, opony w zależności od nawieżchni od 155/65 do 175/50 Fiat Seicento 1.1 Fiat Seicento 1.1 Rok produkcji 1999 Zmieniona jednostka napędowa z 1.1 na 1.2/8. Dwa fotele kubełkowe Micro, pasy czteropunktowe TRS, kierownica zamszowa. Amortyzatory Krosno, sprężyny Eibach. Wydech przelot, kolektor 4-2-1 dodatkowo osłonięty taśmą termoizolacyjną Hamulce : przód tarcze Brembo Max, klocki Ferodo DS. 2000, tył bębny. Nieco odchudzony :) Citroen Saxo VTS 1.6 Samochód: Citroen Saxo VTS 8v 99' klatka bezpieczeństwa zał ,,J'' by budowarajdówek.pl siedzenia: MIrco s3, RC kierownica: zamszowa z odsadzeniem 90 mm deska Flokowana środek auta pomalowany na biało pasy 5 pkt 3'' dodatkowe właczniki: wentylator chłodnicy, Elektrownia Interkom wraz ze sluchawkami dojazdowymi Hamulce przód i tył tarczowe Brembo klocki ferodo zawieszenie: seryjne amortyzatory+ sprężyny Eibach - 30mm drugie zawieszenie Peugeot Sport specyfikacja asfalt dolot K&N mocna płyta pod silnikiem elektrownia na nocne pojeżdżawki Już niedługo wymiana Silnika na 16v i dolot Raceland Fiat Seicento 1.1 Fiat 126p 650 Całe auto zostało odelżone. Przednia maska i tylna klapa z laminatu, zapinki sparco. Drzwi z eleganta odelżone z szybą - masa 9 Kg . Szyby z poliwęglanu oprócz czołowej, nie posiadam klatki ponieważ schodze z wagi jak się da, a klatka waży sporo , niemniej konstrukcja auta została wzmocniona w inny sposób co zapewnia dużą sztywność. W środku znajdują się kubły Bimarco C i pilota kubeł jest posadzony niżej - pomijając szyny - od razu do podłogi. Kierowca ma pasy 4 punktowe z centralną klamrą Securon, a pasażer 3 punktowe Sabelty , z tyłu siatka na kaski, Z przodu hydrauliczny reczny - wersja przy kierze, dołożone wskaźniki po lewej. Obrotomierz lumel do 8000 temperatura oleju, poniżej wskaźniki cisnienia oleju, ładowanie w A, temperatura powietrza za głowicą, poziom paliwa, sportowa kiera z nabą 8 cm lub 5 dzielona - możliwość regulacji i 2 kiery do wyboru mała na zimę, szuter, większa (rozmiar seryjnej) na szybkie partie i asfalty, ponieważ auto posiada krótki skręt, zainstalowany także Intercom. powycinane co sie da np półka nad silnikiem i dolot prawego boku ( zasada " co sie nie da wyciąć , zawsze da się nawiercić"). Więc tak dół silnika został wykonany a'la RC, Użyłem nowego seryjnego wału, który został utwardzony i ponownie czopy panewek obrobione, Koło zamachowe 2,85 Kg panewki włoskie, Korbowody mocniejsze i odelżone i wyważone, Swożnie tłokowe odelżone i wyważone tłoki odelżone wyważone obrobione termicznie i odpowietrzone pierścienie tłokowe obrobione Głowica zostało przerobiona na 2 kanałową - kanały powiekszone do 32 mm splanowana z dołu 6 mm i z góry 1mm komora spalania obrobiona kanały wylotowe obrobione i zmienione kształty większe zawory ssące , Zawory ssace jak i wydechowe zostały obrobione i odelżone Obrobione gniazda zaworowe prowadnice dopasowane do kanału tależyki zaworowe wykonane z aluminum klawiatura odelżona i obrobiona skrócone laski popychaczy wałek rozrządu kopia 105 (jak narazie) Aluminiowy wentylator RaceTech Duże koło alternatora 1:1 Chłodnica oleju Aluminiowa miska oleju dłuższy smok gaźnik dellorto DHLA 40 zasilany elektryczną pompą paliwa z regulacja ciśnienia, filtr stożkowy K&N 87 mm z forda escorta cowortha elektryczny wentylator na klapie silnika Skrzynia - krótkie 2,3,4. seryjny układ został zoptymaliozawny i porawiona jego skuteczność , hydrauliczny hamulec reczny i modyfikowany hamulec reczny linkowy strumienica wydechowa , breda. Zawieszenie zostało zmodyfikowane i obnizone tak by przerzucic mase cieżkości na przód ale bez przesady i przednie koła w negatywie i odsadzeniu wiekszym niz tył, amortyzatory tył Bilstain dedykowany do fiata sieny modyfikowany i utwardzony z przodu tylnie amortyzatory seryjne. felgi w zaleznosci od rajdu ale przeważnie 13 rekiny 5 lub 5,5 cala opony Daytona 100 lub Vivo 145 lub 135 nacinane |